Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

Strukturę organizacyjną szkoły tworzą następujące stanowiska pracy:

  • Dyrektor
  • Wicedyrektor
  • Główny księgowy
  • Samodzielny referent płac
  • Samodzielny referent
  • Kierownik gospodarczy
  • Nauczyciele
  • Nauczyciele świetlicy
  • Nauczyciel bibliotekarz
  • Pedagog
  • Psycholog
  • Pedagog specjalny
  • Logopeda
  • Informatyk
  • Intendent
  • Konserwator
  • Robotnik gospodarczy
  • Kucharka
  • Pomoc kuchenna
  • Woźna

Zadania i kompetencje poszczególnych pracowników szkoły zostały zawarte w Statucie Szkoły [.pdf, 1.56 MB] [.pdf, 1.594 kB]


Liczba uczniów

  • W roku szkolnym 2024/2025 w szkole uczy się:
    • 147 uczniów w klasach I – III
    • 268 uczniów w klasach IV – VIII

Harmonogram trwania zajęć lekcyjnych

  • 8.00 – 8.45
  • 8.50 – 9.35
  • 9.45 – 10.30
  • 10.40 – 11.25
  • 11.45 – 12.30
  • 12.50 – 13.35
  • 13.50 – 14.35
  • 14.40 – 15.25

Biblioteka

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – piątek – 8.00 – 14.00


Pedagog

Godziny pracy:

  • Poniedziałek 12.00 – 17.00
  • Wtorek 11.30 – 15.30
  • Środa 10.00 – 14.00
  • Czwartek 8.00 – 13.00
  • Piątek 10.00 – 13.30

Psycholog

Godziny pracy:

  • Poniedziałek 9.00 – 12.30
  • Wtorek 10.00 – 13.30
  • Środa 10.00 – 14.00
  • Czwartek 10.00 – 14.30
  • Piątek 10.00 – 17.00

Obiady

W szkole funkcjonuje stołówka szkolna.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Curie - Skłodowskiej w Ozorkowie
odpowiada: Małgorzata Dropińska - Antczak
data: 15-10-2024
wytworzył: Małgorzata Dropińska - Antczak
data: 15-10-2024
data: 15-10-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 15-10-2024 - Edycja treści
  • 14-10-2024 - Edycja treści
  • 11-10-2024 - Edycja treści
  • 29-08-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 328